Wednesday 12 June 2013

من سیاسی نیستم!...عجب !.........

من سیاسی نیستم!...عجب !.........

همسایه دیوار به دیوار خانه تو، شهر تو
بهر یک لقمه نان، کلیه اش را از فرط بدبختی فروخت
 من سیاسی نیستم!...

جوانان ایران دراعتیاد و فساد و بدبختی غرق می شوند،فراری می شوند
من سیاسی نیستم!...

ثروت این مملکت همه تاراج رفت و غارت شد
من سیاسی نیستم!...

فساد و خرافات تا عمق استخوان در اجتماع وارد شده
من سیاسی نیستم!...

12 درصد زنان متاهل از فقر خود فروش شدند
من سیاسی نیستم!...

به فرزندان آزادی، دختران و پسران در زندان تجاوز کردند
من سیاسی نیستم!...

سن خود فروشی دختران بخت برگشته از فقر زیر 12 سال رسید
من سیاسی نیستم!...

همشهری ات سالهاست در نوبت فروش کلیه بهر یک یخچال
من سیاسی نیستم!...

فرزندان تو در این سرزمین از نالایقی رهبران هر روز معتاد و اعدام می شوند
من سیاسی نیستم!...

میادین ایران صحنه های جان کندن انسان ها گشته است
من سیاسی نیستم!...

هوای ایران آلوده است، خشم ونفرت آورده اند، زندگی را دزدیده اند
من سیاسی نیستم!...

مردم ایران بهر تفریح به قبرستان می روند
من سیاسی نیستم!...

هر چه زشتی و پلشتی و سیاهی است این حکومت آخوندی آورده است
من سیاسی نیستم!...

همه کشورهای جهان آباد و شاد می شوند وایران هر روز خراب
من سیاسی نیستم!...

خانه ات ویران شده، فرزندت تجاوز گشته است
دختران ایران زمین به اعراب فروخته می شوند برای معیشت زندگی هر روز خودفروشی می کنند
من سیاسی نیستم!!!... عجب!.....

خانه ات سوخت، اصل و هویتت را آتش زدند کشورت را به بیگانگان فروختند
من سیاسی نیستم!...

پول نفت و ثروت مملکت غارت میشود توسط این شغال و نوچهای کفتارش



ای عزیز، یکباره بگو من انسان نیستم

لازم نیست سیاسی باشی، اما انسان که هستی

بی تفاوت نباش

تو نیز قدمی بردار

تو نیز شمعی در این تاریکی روشن کن

مگذار ترس بر تو تسلط یابد

اگر ترس را پذیرفتی مجوز تجاوز و تحقیر به حرامیان شب داده ای
بر خیز .....

سیاسی نباش، 
انسان باش
 از حقوق انسان دفاع کن، 
از حق خودت، 
از اینکه تحقیر نشوی، 
تجاوز به روح و جسمت نشود.

درد و رنج روح و جسم دختری که در زندان به او تجاوز شده را دقایقی تصور کن

برای آگاهی قدمی بردار......

همین یک گام، مسیر پیروزی را هموار می کند...

برای دستیابی به اتحاد ملی

برای تغییر

و بستن حکومت دینی

تو نیز گامی بردار

قدمی بردار و بشکن تحجر خرافات  توحش اسلام فاشیستی را




به سعادت نرسد ملت پابسته اگر

به دهان بسته نگهداشت زبان آزادی


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.