Thursday 13 June 2013

حمایت فاسد ها از فاسدتر ها


در این عکس میبینم که این اخوند دوزاری که
 داره رای جمع میکنه بشه رئیس جمهور 
از شخصی به اسم بابک زنجانی داره تقدیر میکنه
















 بابک زنجانی یک فرد حرامزاده رژیم فاشیستی اسلامی هست که

 در دور زدن تحریمهای نفتی و بالا کشیدن میلیاردها دلار برای خودش

 نقش عمده ای داره و همینجور در شورشها دستش به خون کلی ادم اغشته شد . 

تاریخ این جنایتکارو فراموش نخواهد کرد


امیدوارم که مردم بابک زنجانی و چهار میلیارد یورو را هم یادشان باشه




  بابک زنجانی کیست؟



بابک زنجانی میلیاردر ایرانی است که به دلیل نقشش در دور زدن تحریم‌ها در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا و ایالات متحده قرار گرفته است. او چندی قبل در گفتگویی با بی‌بی‌سی فارسی گفت که در ماه‌های اخیر چهار میلیارد یورو از ثروتش را به داخل ایران منتقل کرده است.
۱- بابک زنجانی در مصاحبه با بی‌ بی‌ سی‌ فارسی ادعا کرد، تصاویر گرفته شده از وی مربوط به ۱۵ سال قبل یعنی سال ۱۹۹۸ بوده است، در حالی که این تصاویر مربوط به ۱۲ و ۱۳ می سال ۲۰۱۰، یعنی ۱۲ سال بعد از آن تاریخی که بابک زنجانی در مصاحبه با بی‌بی سی ادعا کرده است، می باشد. توجه به خودروی موجود در تصویر و چهره بابک زنجانی، کذب بودن ادعای وی را نشان می دهد، به ویژه که بابک زنجانی متولد سال ۱۹۷۴ می باشد و تصویر وی مشخص می کند که آیا این تصویر متعلق به فردی ۲۴ ساله است یا ۳۶ ساله؟
426129 10151391009503954 433649071 n بابک زنجانی کیست؟
آقای زنجانی می‌گوید که حسن میرکاظمی دوست اوست و اگر برای دفاع از کشورش به اسلحه دست برده، کار خلافی انجام نداده است.
بابک زنجانی می‌گوید افتخار می‌کند به اینکه “به عنوان بازرگان برای جمهوری اسلامی کار می‌کند”.
۲- بابک زنجانی ادعا کرده تصویر منتشرشده توسط بازتاب از حضور وی در جت شخصی بهمراه سید حسن میرکاظمی مشهور به رعیت (از مفسدین اقتصادی و عوامل خودسر لباس شخصی که نقش گسترده‌ای در تخلفات سال ۱۳۸۸ داشته است)، اولا توسط خود وی در فیس بوک منتشر شده که مراجعه به صفحه فیس بوک بابک زنجانی در اینجا دروغ بودن این اظهارات را نشان می دهد.
68487 468998709818734 1874189181 n بابک زنجانی کیست؟
بابک زنجانی  فروردین ۱۳۹۲ در واکنش به قرار گرفتن در لیست تحریمها، در یک گفتگوی تلفنی از دوبی، ضمن تکذیب انجام هرگونه خلاف، به خبرگزاری رویترز گفت: این تحریم باعث شهرت ما شده است.
ثانیا وی مدعی شده این سفر مربوط به بلاروس بوده است که نشان می دهد دروغگو کم حافظه است، چرا که خود بابک زنجانی پیش از این در مصاحبه با سایت باشگاه خود اظهار کرده این عکس مربوط به سفر از تاجیکستان به ترکیه است و ثانیا میرکاظمی در سال ۱۳۸۸ پلیس بوده و بدین خاطر از اسلحه کمری برای برخورد با معترضان استفاده کرده، در حالی که این موضوع نیز کذب است و وی هیچ مسئولیت انتظامی نداشته است و به صورت خودسرانه و بدون مجوز از اسلحه در برابر معترضان استفاده کرده است.
۳- بابک زنجانی ادعا کرده است که وی هیچ نفت خامی از ایران دریافت نکرده است که باز هم دروغ بزرگی گفته است. چرا که وی چندین میلیارد دلار نفت خام ایران که بر روی کشتی‌های نفتکش بارگیری شده بود، بر روی آب به صورت نسیه خریداری کرده است و مبلغ ادعایی وی معادل ۴ میلیارد یورو نیز بابت بدهی وی به وزارت نفت جهت خرید نفت روی آب، بلوکه شده است که جزئیات آن در آینده توسط بازتاب افشا خواهد شد.
۴- درباره موضوع ارتباط بابک زنجانی با تعدادی از مهره‌های امنیتی و حمایت از وی نیز بازتاب به جهت آن که موضوع را از طریق نهادهای مسئول پیگیری می کند، در مورد ارائه جزئیات بیشتر را تا روشن شدن نحوه رسیدگی به تخلفات عناصر امنیتی در پرونده بابک زنجانی خویشتنداری خواهد کرد و فعلا به افشای هویت دو مهره بدنام یعنی حمید فلاح هروی که تصویر جدیدی از وی به همراه بابک زنجانی در همین گزارش منتشر می شود و سید حسن میرکاظمی بسنده می کند. اما این موضوع را جهت اطلاع افکار عمومی خاطر نشان می سازد که این دو مهره سوخته، صرفا رابط بابک زنجانی با دو محفل امنیتی می باشند.
- See more at: http://sepidedam.com/12169#sthash.Ciclh7Ty.dpuf
ابک زنجانی میلیاردر ایرانی است که به دلیل نقشش در دور زدن تحریم‌ها در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا و ایالات متحده قرار گرفته است. او چندی قبل در گفتگویی با بی‌بی‌سی فارسی گفت که در ماه‌های اخیر چهار میلیارد یورو از ثروتش را به داخل ایران منتقل کرده است. - See more at: http://sepidedam.com/12169#sthash.Ciclh7Ty.dpuf

در لینک بالا وقاتی بخوانید خواهید فهمید که این حرام زاده بی شرف

چطور مملکتو غارت میکنه چطور این همه ثروت مملتو داره به جیب خودش

 و اون رهبر شغالش میریزه


من فقط و فقط دلم به حال جوانهای چون خودم میسوزه 

چون در اون خراب شده هیچ خیری ندیدیم 

همه چی برایمان ارزو شد همه چی شد رویا حتی کوچکترین چیزها .

 همش بخاطر امثال این بی همه چیزهای بی شرف هستش

و امثال من جوان با هزار ارزو کشور رو ترک میکنن به امید زندگی بهتر



الانم اینجا عنوان میکنم تمام فعالیتی که میکنم واسه اینه که 

همه جوانهای امثال من و همفکر من لیاقت زندگی خیلی خیلی بهتر رو دارن

 و باید بشناسن که چه حرام زاده های بی شرفی مملکتو غارت میکنن

 برای خودشون و خانوادشون/








No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.