Sunday 12 January 2014

پیامد پارازیت ها و عاقبت کودکان



من در وبلاگ قبلیم که مسدود کردن

بارها و بارها در مورد پارازیت ها نوشته بودم

 و حتی عکسهای از پارازیت های شهری هم گذاشته بودم


پیامد این پارازیت ها میشه بحرانی از 

بیماریهای عجیب و غریب 

و سرطان نسلی که در پیش رو هست



اگر مینویسم دلم به حال بزرگترها 
و افرادی که یه جوری تو این رژیم دارن
 نشخوار میکنن بهیچ عنوان نمیسوزه



فقط دلم برای بچه ای میسوزه که
 بی گناه باید طعم سرطان رو بچشه


بخاطر چی؟؟؟؟


بخاطر یک مشت اخوند
 دوزاری متعفن حرامزاده ولده زنای تهوع اور



که میخوان حکومت بر اساس
 توحش خودشونو پایدار نگه دارن


خود حروزادشون تو خونه هاشون
و مجلسشون و جاهای که میرن واسه چاپیدن ملت
 پر است از دستگاهای ضد امواج




کودکان عجیب‌الخلقه، پیامد آلودگی هوا و پارازیت

بابک کودکی است از اين كودكان قرباني
 سياست هاي ضد مردمي رژيم آخوندها

 که از زمان بدو تولد در مشهد رها شده
و در 2 سالگی به عنوان یک کودک تربیت ناپذیر 

به بهزیستی تربت جام سپرده شده است.

در رژيمي ضد تاريخي و قرون وسطايي
 و ذاتاً ناهمگون و ناساز با قرن حاضر

که به دلیل دلخراش بودن عکس نمیزارم.


تف بر ذات کثیف اسلام و مسلمانان و اخوند همیشه کفتار






درد و بلات بخوره تو سر رهبر معتفن جمهوری لجنی و 

 هرچی آخوند و بسیجی و زنجانی و دزد جمهوری لجنیه




 و هر لجن زنا زاده ای که به جمهوری اسلامی اعتقاد داره

تفففففف به قبرت خمینی دجال 

تفففففف تو روی کثیفت خامنه ای فاسد





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.