Saturday 6 July 2013

دو متهم در جمهوری اسلامی

دو متهم و دو حکم متفاوت

نام: محمدعلی سروری

اتهام: دزدی مبلغ هفتاد هزار تومان

آخرین اظهارت متهم: در حالی‌که گریه می‌کرد گفت:
 فقر و بیماری مادرم باعث شد که دست به این سرقت‌ها بزنم،
اشتباه کردم. پدرم چند سال پیش فوت کرد و مادرم در خانه‌های مردم کار می‌کرد،
 اما به خاطر مریضی‌اش دیگر نتوانست کار کند.
من مادرم مریض بود، قبول دارم که جرمی را انجام دادم 
ولی برای عمل مادرم احتیاج به چهار میلیون تومان پول داشتم.
خواهش میکنم من را ببخشید.

حکم: اعدام در بوستان هنرمندان !!!

 


نام: سعید مرتضوی
 
اتهام: متهم ردیف اول جنایت کهریزک منجر به شکنجه ده ها و قتل چهار نفر!!

آخرین اظهارت متهم: از کارهایم پشیمان نیستم و کار درستی را انجام داده ام.

حکم: سعید مرتضوی که چندین سال است دیگر در سیتم قضایی کار نمیکند
 به انفصال دائم از خدمات قضایی و پنج سال انفصال از خدمات دولتی 
و پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد!!!
خوب در حکومت ننگین جمهوری لجنی اسلامی چه توقعی میشه داشت
هر جنایتی رو و هر دزدی و غارتی رو براحتی میشه انکار کرد

چون پایه حکومت بر همین اساس بنا شده





 و لیاقت هر ملتی رو خودشون رقم میزنن


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.